HRP Blog

Aktuális írásunk

10 hasznos gyakorlati tipp a relaxációhoz

10 hasznos gyakorlati tipp a relaxációhoz

Sok fejfájós és frontérzékeny ember gyakorolja a relaxációt, hogy csökkentse a kellemetlen tüneteket. Nekik (is) szeretnénk segíteni néhány hasznos tippel.

  1. A gyakorlat előtt halkítsd le a telefonod.
  2. Ha elbóbiskolsz ne bánkódj, még a tapasztaltakkal is előfordul.
  3. Zavaró gondolataidat engedd el, képzeld el, hogy elfújja azokat egy szellő.
  4. A gondolataid el fognak kalandozni, ilyenkor végy egy mély lélegzetet.
  5. Viszket az orrod? Vakard meg. Tested nyugodtan mozdítsd meg, esetleg válts kényelmesebb
    pozícióra.
  6. Készíts magad mellé ivókulacsot, ha szomjas vagy igyál.
  7. Készíts magad mellé papírt vagy ceruzát, ha eszedbe jut egy jó ötlet írd le.
  8. Kezdetben könnyebben megy a lazítás kész relaxációs gyakorlatokkal. A cél az önállóság,
    próbálkozz inkább magadtól naponta többször rövidebb gyakorlatokkal.
  9. Gyakorlás után igyál egy pohár vizet és pár percig még ücsörögj nyugodtan, gondold végig, hogy mit éltél át, milyen érzések vannak benned?
  10. Határozd el, hogy legközelebb mikor fogsz lazítani!